Mun Nappeni on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin S U P E R ! Ja mun nomeilukärpäsenpurema on pahanlaatuista luokkaa.

Siinäpä se kuulumiset. Reenailin tänään Nappen kanssa ohjauksia ja noutoja korpilla. Ohjaukset meni ihan hyvin, Nappe vaan oli vähän huonosti keskittyvä, mutta kumminkin jaksoi keskittyä niin että saatiin hyvin reenailtua. Reenailin myös Nallin kanssa vesipullolla, mä en muista oonko sattunu täällä blogissa mainitsemaan sitä kun kysäisin Tommy Wireniltä tästä palautusongelmasta, niin hän sanoi että kannattaa  reenata otetta löysällä vesipullolla jossa on vettä kun siitä pitää ottaa kunnolla kiinni syvältä että se pysyy suussa. Oli varmaan tosi epäselkeesti selitetty mutta kumminkin.

Viimeisimpänä tein noutoja korpilla, joka oli jäinen ja ruokapalkalla ja tiedättekö! mä en voi uskoo sitä että N oli vapaana ja tein ihan oikeita noutoja korpilla ja nalli meni ja otti ja toi mulle! Mitämitä ton koiran päässä on oikeesti napsahtanu.

Koska mä oon häkeltynyt yhä edelleen siitä että mun koirani osaa palauttaa (vielä) noita riistoja niin tähän perään kuvia kun meijän nappe aina tykkää noita tavaroita kannella. :D

 

 

:)