Ylläksen hiihtoloma meni, ja siitä jotain jo kerroinkin. Nalli ja me kaikki rentouduimme ja lomailimme. Nalli ei päässyt käväisemään tunturin huipulla. Äiti käveli Nallin  kanssa joka päivä pitkiä lenkkejä ja iltaisin Nalli olikin ihan väsynyt. Nalli sai toimia myös halitolleron virassa, sillä monet lomailijat rapsuttelivan ja halivat Nallia kun omaa koiraa oli hirvittävä ikävä. Nallihan piti tietysti tästä ja jakoi pusuja jokaiselle. Matkat molempiin suuntiin sujui auton takaluukussa häkissä tosi mukavasti muutaman tunnin pysähdysten kera. Ennen möllitokoraporttia lomakuvia:

Nallin lumipomput

Rinne illalla

Vaikka Nalli ei päässyt huipulle minä pääsin :) maisemia sieltä

Lisää huippukuvia :D

Viimeisenä iltana väsyneenä

Korvat nurin ;)

Niin tänään oltiin Nallin kanssa ihka ensimmäisessä möllitokossa, joka ei kyllä jää viimeiseksi. Tuloksena 65pistettä sadasta ja tsemppi-palkinto! Olin todella tyytyväinen Nalliin ja videolta ja liikkeiden jälkeen huomasin ja tajusin kaikki virheet itsestäni mitkä meni koiran kanssa liikkeissä pieleen. Tarkemmat raportit liikkestä:

Tuomarina Päivi Männistö

Luoksepäästävyys: pisteet 9.5 Nalli meni vastaan ja puoli pistettä meni siitä kun sanoin Nallille nätisti jossain vaiheessa muistaakseni ennen kun tuomari tuli kohden.

Paikallamakuu 1min:poisteet 0, alku meni oiken hyvin, en katsonut koiraan ollenkaan, mutta sitten olin tyhmä ja menin vilkaiosemaan Nallia ja se tietenkin just sillon tapitti mua ja luki sitten mun ilmeestä vapautuksen ja Nalli tuli mun luokse sivulle kunnes samaan aikaan viereinen koira (tolleri) lähti kanssa ja koirat ehtivät jo painiakin siinä sitten. Että kiva. Mutta mun vika ei voi mitään näistä opitaan

Seuraaminen kytkettynä: pisteet 6 kerroin kaksi eili 12, ihan kivasti Nalli otti vähän häiriötä muista haukkuvista koirista, paikoittain ihan kivasti kännösketkin meni. Olisi voinut mennä paremminkin mutta häiriötreeniä pitää tehdä.

Liikkeestä maahan ja seiso: pisteet 4.5, maahan N ei mennyt ollenkaan koska sanoin maahan ihan liian kimeästi ja väärällä äänenpainolla niin N ei ymmärtänyt käskyä. No seisomaan se sitten jäi mutta istui liian aikaisin niin meni sitten ne puoli pistettä. Äänenpainoon pitää siis keskittyä.

Luoksetulo: pisteet 10 kerroin kolme eli 30, meni tosi hyvin ei voisi paremmin mennäkkään :)

Kokonaisvaikutelma: 9 kuulemma Nallin levottomuudesta meni sitten piste.

Ihan tyytyväinen olin Nalliin, tarvitaan siis häiriötreeniä. Lisää motivaatiota antoi kyllä toi tsemppi palkinto, kiitos! ;D