SEURAAMINEN

Menee vaihtelevasti,välillä superhyvää kontaktia ja paikka on hyvä. Toisinaan kontaktit tippuu ja edistystä ja jätätystä on havaittavissa. Myös joskus Nalli on ihan kiinni mun jalassa ja koko ajan heiroo jalkaa :( MUR! Seuraamisessa on päivästä riippuen (paljon/vähän) töitä. Aika paljon on käännöksiin auttanut ns. ristillä treenaaminen, että hidastan kun tulen kohti keskipistettä ja käännöstä ja käännöksessä kävelen hitaasti ja sen jälkeen jolloin taas vauhti nopenee. Hirveän vaikea selittää.

JÄÄVÄT

Maahanmeno ihan ok. Seisomaan jäämien vähän nii  ja näin. Seisomisessa on havaittavissa myös selvää vinoutta, mutta ainoastaan takapaää liikkuu jompaan kumpaan sivusuuntaan muutaman askeleen ja tottakai aina eri puolelle! Tähän tarvitsisin hyviä neuvoja tuntuu että tässä ei edistytä mihinkään suuntaan!

PAIKKAMAKUU

Toissaviikon Nuuskujen kimppatreeneissä Nallu pysyi paikoillaan 2min!!!!!! Jeee!! Me edistytään, ainakin tässä :) Viis siitä että levottomuus ja ympäristön haistelu makuulla on joskus vähän turhan runsasta....

LUOKSETULO

Tässä me ollaan edistytty paljon. (Ainakin mä toivon niin) Loppusivulletulon mua vasten hyppäminen on poissa (melki). sain sen pois niinin yksinkertaisella konstilla kuin polvi eteen. Miks en oo tajunnu tätä aikasemmin.? Oo niin ylpee ittestäni! :))

HYPPY

.... on hauska liike. Napero osaa liikkeen periaatteessa ihan hyvin mutta se ei ole sellanen millanen mä sen haluaisin olevan. Siis jää hypyn jälkeen liian lähelle estettä ja jos vahingossa hyppää kauemmas niin hiippailee sitten lähemmäs. Mutta nyt oon tehnyt paljon heittohyppyä (hyppy ja samaanaikaan lelu lentää kauas esteestä.)