Kuinka kamalan nopeasti aika menee ja edellisestä päivityksestä on ehtinyt kulua jo tosi pitkä tovi. Nalli on nyt kuitenkin parantunut jo hyvin nielurisatulehduksesta antibiottikuuri loppui tänään. Ruoan Nalli on kyllä syöny vähän huonosti, mutta se voi johtua antibiotista. Toivotaan että ruoka alkaisi menemään paremmin alas.

Eilen oltiin Kangasalalla Peto-testissä, tehtävinä oli tosi yksinkertaisia tehtäviä. Ensin oli pujotteluseuraamista, menin itse jähän möhlimään tuon tehtävän ottaen turhan pitkän hihnan ja se hihna oli ihan väärässä kädessäkin. Aina oppii. Toisena tehtävänä oli luoksetulo jossa odottaessa Nalli lähti pari kertaa mutta (vasta) kolmannella kerralla pysyi paikallaan. Luoksetulon jälkeen perusnouto damilla, minä vein damin Nalli odotti käskyn alla, sujui ihan hyvin palautus onnistui melken, Nalli lähti vähän kiertämään ja kävi katsomassa toista damia mutta toi mulle kuitenkin sen oikan damin. Äiti kehui vielä mua tehtävän jälkeen että minä olin Nallille tosi selkeö ja jämpti. :) Lopuksi näytettiin varista jonka Nalli otti suuhunsa ja ani mulle ihan hyvin.

Viimeviikonloppuna oltiin myös tolleriyhdistyksen riistaantutustumistreeneissä kouluttajana oli Anna & Ville. Nallille sain toisi hyviä neuvoja miten harjoittelen palautuksia. Palautuksia onkin nyt sitten lähes joakapäivä treenannut riistalla ja ottanut sekaan sopivasti tokojuttuja. Lopuksi vielä kuvia jäältä:

Ja vielä pari tokokuvaa muutaman viikon takaa, piti laittaa jo edelliseen päivitykseen mutta unohtu :)

Seuraaminen

perusasento