Kylläpä on vierähtänyt viime päivityksesta. Nomutta nyt on kumminkin viimeisen kolmen viikon aikana reenailtu nomea paljon! Mua on varmaan päässy purasemaan joku pikkiriikkinen nomekärpänen, kenties? Noooo ehkä se vaan on hyvä asia.

Hiihtolomaviikolla (vko 9) käväistiin Tampereella Jennin ja Valtsun kanssa reenailemassa. Tehtiin perusnoutoja, linjaa ja ylösottoja vaakulla. Samalla viikolla sitten sunnuntaina oli Nuuskujen kimppareenit Niihamassa jossa tehtiin markkeerauksia ja malttia. Nappe teki ihan superisti ihan ekaa kertaa kunnolla markkeerauksia. Ja vielä kaiken lisäks ekaa kertaa niin että mikana oli myös kakkosmarkkeerausia! Nappe on super!

Sitten siitä seuraavan viikon viikonloppuna Valtsu ja Jenni ajeli tänne reenaamaan. Reenailtiin Nappen kanssa noutoja riistalla. Kyllä luitte oikein Nappe alkaa palauttaa!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! N teki ihan kivasti vaikka toisoja se kyllä kaipaa ja P A L J O N ! ! !

Sitten viimeviikonloppuna ja arki-iltaisin oon reenannu paljon riistadameilla ja riistalla luovareita pihalla ja sisällä ja sitten ohjauksia ollaan nyt kanssa aloitettu ottaa ohjelmistooon.

Mutta kumminkin pointti on siinä että  Nalllin päässä on naksahtanu tai ton koiran kohalla Napsahtanu niin että riistat alkaa tulla mulle. Jippii, tiedättekö miten onnellinen oon kun oon saanu vietyä edes pikkusen tota koiraa eteenpäin!

Kuvia Nallin ja Valan treeneistä ja painileikistä on täällä. :)