(Mun) Nallin tämän syksyn taipparien läpäsemishaaveet oon pistäny hyllylle. Otetaan ne sieltä sitten kun koira on päästään kasvanut ja yhteistyö toimii!

Nallin kanssa oltiin tekemässä möllitaipparia Annan&Villen luona. Ja kaikki meni ok kunnes tuli hakuruutu. Nalli lähti hakemaan heitettyä vaakkua ja löytäessään sen alkoi pureksimaan, ja yritti läthteä pois vaikka kielsin lähtemästä ja yritin painostaa ottamaan ja tuomaan hei pikkuherralla ollut aikomustakaan antaa sitä mulle. Varis meni sisältä palasiksi ja se möllitaippari päättyi siihen. Todettiin että ei mennä taippareihin, vaan palaillaan takasinpäin luoutustreeneissä ja perusasioissa.

On vaan hyvä että mennään taippareihin sitten kun tuntuu oikeesti olevan sen aika. Eihän meillä ole mikään kiire.

Nyt on siis treenauksessa:

  • Ihan perusasioita, luoksetulo heti kun jotain on suussa. Kun kutsun se on kutsu ja silloin tullaan mun luo.
  • Perusluovutuksia, samantien kun jotain suussa --> minun luo. Sisällä ja pihalla liinassa, vahvistusta luovutuksiin
  • Paljon kaikkea yhteistyöjuttuja (TOKO)

Nalli on kotona paljon hakenut meillä paikkaa ja yrittää päästä pomottamaan meitä. Murinaa yms. Huoh..... Ollaan nyt myös mietitty sitten että kun talvella mennään luultavasti lonkka,kyyner,(selkä) kuvautukseen, niin pitäiskö Nallilta leikkauttaa kivekset pois. Olishan se että ei tulis mitään kasvaita.

Nallin kanssa oli myös mätsärissä tälläkertaa pun. ei sij. :)