Edellisestä blokipäivityksestä on vieräthänyt jo tovi ja taasen ne samat sanat että nyt olen ahkerampi.Tokoilemassa oltiin siis tänään möllitokossa, Tampereella.

Luoksepäästävyys 10

Tähän olen tosi tyytyväinen. Sanoin Nalle paikka kun tuomari lähti käymään läpi koiria ja siinä pysyi. Tuomari tuli sivulle ja silitteli rinnasta. Jee,jee!

Paikallamakuu 0

Jätin ihan normaalisti, olisin voinut sanoa voimakkaammin paikka- käskyn. Menin sille etäisyydelle minkä nyt kuvittelin onnistuvan mutta kun käännyin näin Nallin jo iloisesti juoksevan mun luo. Jos olisi  ollut fiksu oisin mennyt 2m päähän koirasta ja palkannu välissä niin oisin saanut edes jotain pisteitä. Aina oppii... Oisin voinu ite pelastaa tilannetta mutta ens kerralla sitten.

Seuraaminen kytekettynä 9

Mun mielestä Nalli aika paljon katteli muualle ja seuraamien oli väljää. Tuomari sanoi kyllä että nättiä oli ja kontakitikin pysyi. Käännöksiä pitää treenata aika paljon oon turhan nopea niissä.

Maahanmeno seuraamisen yhteydessä 8

Maahanmenossa piti mun sanoa kaks kertaa ite ja huitasin jonkun kädenkin sinne väliin niin meni samantein pari pistettä. Pitäis varmaan ottaa eri käskyt tokomaahanmenoon ja normimaahanmenoon.

Luoksetulo 9

Yks piste meni siitä (minkä Nalli teki ekan kerran) että N nousi jätettäessä seisomaan mutta ei lähtenyt kuitenkaan perään.

Estehyppy 8

Nalli hyppäs mutta en taaskaan muistanu sanoa seiso-käskyä kun oli hypänny ja sitten istu ja lähti kääntymään kun palasin luokse.

Kokonaisvaikutus 8

Komensin Nallia aika tiukasti kun nousi mun jalkaa vasten. Pisteitä meni, mutta sainpas puututtua ja kiellettyä.

Yhteispisteet  95

Pirkan Nuuskujen sivuilta muuten luin että Valkeakoskella on 17.-18.9 taipparit. Ne on nyt tähtäimessä. Nuusujen taipparitreeneissä meni hakuruutu dameilla ekalla kerralla iha ok, ja riistalla on tehty vaan sitä että Nalli nostaa linnun mulle maasta käteen ja se onnistuu! Me edistytään siis koko ajan, toivottavasti.