Tunnustuksen saaneen pitää:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

Kiitänpä serkkustani Iipua haasteesta. Mulla on vähän sama ongelma että noi kahdeksan bloggaajaa on aika hankala kerätä kasaan, mutta lähetetäänpä haaste Jennille.     Ole hyvä!!!

 

 

1. Vähän nyt tässä kopsailen Iipulta mutta samase. Mä olen pitkään haaveillut berninpaimenkoirasta. Ne on vieneet mun sydämeni joskus koiraharrastukeseni alkutaipaleella. Berneissä on sitä jotain mikä puree muhun. Olen siis aivan myyty nähdessäni berniturrikan. Olen myös viime aikoina alkanut haaveilla saksanpaimenkoirasta. Erityisesti olen tykästynyt sellaisiin joilla on suora selkä ei mitään kyyryjä, paitsi ne on sairaita myös rumia. Mulla on myös vaihtelevasti miljoona muuta haavekoirarotua...

2. Olen pienenä pelännyt kuollakseni koiria. En edes ole uskaltanut mennä 10m lähemmäksi. Oli koira minkä kokoinen,värinen tai näköinen tahansa. Kiitos naapurin koirien että koirapelko katosi (onneksi) ja serkkusen joka upotti mut syvälle koiramaailmaan :)

3. Mulla ei ole käsitystä mitä teen yläasteen jälkeen tai mikä musta tulee isona. Mua kyllä kiinnostais pari ammattia...

4. Mä oon aina tykännyt koirien etuhampaista. Ne on aina yhtä söpöjä, etenkin jos ne on pikkuriikkiset naskalit.

5. hampaista puheenollen, mulla on tallessa kaikki Nallin maitokulmahampaat.

6. Mua surettaa ihan hirveesti kun syysloma loppuu ja mä joudun palaamaan takasin koulunpenkille istumaan. Koulussa oleminen ei oo yhtään mun juttu.

7. Jee ei enää kun pari!! mutta nyt lyö kyllä ihan kunnolla tyhjää, no tää on ehkä kaikista turhin mutta mä olen nähny kaikken Poliisit- tv sarjan tuotantokausien joka ikisen jakson! suurimma osan vieläpä turhan monta kertaa.. :O (Keväällä tulee 4 tuotantokausi) no joo tästä voi joku fiksu päätellä noita mua kiinnostavia ammatteja....

8. ööööööööööööööööööööööööööööö  mitähän sitten, tykkään olla pohjosessa. Siellä on rauhallista ja jotenkin niin kivaa! Haluaisin muuttaa sinne :)

huh...

 

.